tralaladargala.reismee.nl

Update; moeders veilig aangekomen

Terwijl collega's al twee dagen op ingesneeuwde familieleden wachten (of zelf naar Europa wilden) zijjn gisteravond onze moeders Petra en Riet veilig in Douala aangekomen. Ging niet vanzelf (begon al met malheur in Utrecht) maar uiteindelijk kwamen ze om half drie, twee uurtjes te laat, aan. Wat een succes!

Groeten aan allen.

karin van straten

hallo Luitjes,

Veel gezelligheid gewenst met jullie moeders.
We zagen al dat ze vertraging hadden op het vliegveld in
Dusseldorf!!
Hele fijn Feestdagen gewenst met jullie viertjes en een gezond en veilig 2011!!!!
Groetjes aan jullie allemaal van ons allemaal!, uit een koud en nog steeds witter en gladder wordend Spoordonk

Cora Kuijpers

Hallo Joost en Marjolein.
Hele fijne dagen met jullie moeders daar in dat verre land.
Veel gezondheid en wijsheid voor het nieuwe jaar.
Groetjes van Cora uit een zeer wit Nederland.

j.h.m.lokkerbol1@zonnet.nl

Hardstikke fijn dat de Moeders goed zijn aangekomen.
Behalve het fijne weerzien van moeders met dochter en zoon, ook een flagrante tegenstelling van vertrek in de sneeuw en aankomst in de tropen. Een heel fijne tijd Petra wens ik jou met je dochter en wat zal je veel te vertellen hebben als je terug bent, maar daar denken we voorlopig niet aan. Ook Joost much pleasure with his mother. Geniet allemaal er van.
Lieve groeten aan allen ! J. Lokkerbol .

Hannie Dijkink

Veel plezier met de moeders. Met elkaar gezellige feestdagen, een gezond 2011 en Petra zorg voor leuke verhalen! Groetjes Hannie

Jasper

Hallo mensen! Vanavond even de tijd genomen om jullie avonturen te bekijken en lezen. Prachtig zeg. Wat een avontuur. Kan ik trouwens ook geld over maken voor jullie projecten?

Wim van Rheen

Hoi Joost en Marjolein

Veel succes met het proberen te vermaken van moeders.
Zijn ze alweer bijgeslapen ? Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de reis vanaf Douala naar.........
Schrijven jullie maar en wij lezen `t weer !
`t is hier wit en glad,deuren gaan lastig open en moeten dicht om de vorst buiten te houden.
Wel een prachtgezicht met de zon erbij

Goede feestdagen en een gezond 2011 toegewenst.

Vriendelijke groet Wim

marion lokkerbol

Fijn, dat jullie als familie bij elkaar zijn in dat verre land!
Heel veel plezier met jullie moeders en wij wensen jullie een fijne tijd en kerst toe en voor 2011 een rijke ervaring en alle goeds met jullie missie!! hartelijke groeten Marion en Chris

mAURICE

Folle lok en seine!

Hans van Esch

Je had al gezegd dat het een hele onderneming was om daar te komen maar dat de problemen al in Nederland zouden beginnen dat hadden zelfs jullie niet gedacht.
Maar Prettige Feestdagen en een goed 2011 uit Oirschot.
Groetjes Hans van Esch

Esther de Wit

Fijn om te horen dat jullie moeders goed aangekomen zijn. Het is toch maar een enorme ervaring. Geniet maar erg veel van hen en ik hoop dat jullie viertjes een fijne kerst hebben en een voorspoedig nieuwjaar.
Wij hebben nogal wat sneeuw en Wat dacht je wat "een witte kerst".
Groetjes aan jullie viertjes

Nanny de Wilde

Hallo Joost en Marjolein,
Zoals iedere keer geniet ik weer van jullie verhalen!
Ik wil jullie ook alle goeds voor 2011 wensen en ok veel succes met jullie werk.
Doe jullie moeders de hartelijke groeten en geniet van jullie samenzijn!
Ik hoop van Riet na terugkomst haar belevingen te horen. Groetjes Nanny en Frans

Esther de Wit

Ik wil jullie ook een goed 2011 toewensen met alle goeds van de Wereld. Ook voor de moeders natuurlijk. Riet geniet er maar van
Veel liefs van Esther

Truus Bontje

Hallo Joost en Marjolein. Wat heerlijk dat jullie moeders bij jullie zijn (of waren) deze feestdagen. Ik hoop dat jullie een heel fijne tijd met elkaar hebben. Zet 'm maar weer op in het nieuwe jaar en volgend jaar misschien wel weer aan de oliebollen? Hartelijke groeten, Truus

hans te brake

als Petra daar nog is, doe haar de hartelijke groeten, en anders hoor ik haar belevenissen wel in Nederland.
Groeten, Hans