tralaladargala.reismee.nl

uien

op weg!

Reacties

Reacties

jos van de wetering

hallo,
ik ga 19 mei naar kamaroen.
mij is gevraagd eens te ivertariseren wat de mensen daar nodig hebben en graag willen aanschaven om dat dan daarheen te transporteren.een vriend van mij gaat mee die daar heeft gewoond en zijn familie woondt daar nu nog.
vooral op het gebied van water(pompen)
ik ben bemnieuwd wat ik daar te zien krijg.
gr jos van de wetering

Joost

Beste Jos

Wat de mensen hier nodig hebben is mensen (dorpschef, burgemeester, overheidsinstanties) die zich inzetten om iets voor de bevolking te doen, bijvoorbeeld het repareren van waterpompen.
Ze zullen allemaal zeggen dat geldgebrek het probleem is maar dat is onzin.\
Als wij hun het geld of de onderdelen komen brengen moedigt dat alleen maar aan om niks te blijven doen.

Dat is heel cynisch maar helaas ook erg waar. We moeten mensen helpen zelf hun problemen op te lossen. Als je een dorp aantreft met een kapotte pomp, organiseer de mensen, laat ze zelf het geld bij elkaar rapen om hem te fiksen. Als ze het belangrijk genoeg vinden zal het lukken!

Heel veel succes en plezier in Kameroen. Als je meer vragen hebt kan je me direct mailen, joostvan@hotmail.com.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!