tralaladargala.reismee.nl

We zijn er weer!

Lieve allemaal,

Er was even een radiostilte, maar we zijn er weer. Alles gaat goed met ons, al is het leven hier niet altijd even gemakkelijk (zie: het zit niet altijd mee). De regen verstoord het werk behoorlijk (transport is lastig tot onmogelijk, mensen komen niet opdagen omdat ze op het veld aan het werk zijn of geen zin hebben in nasaras die dingen introduceren zodat ze hun zakken niet meer kunnen vullen). Ondanks de regen zijn we vaker dan ooit in de stad, vooral om de koelkast te vullen. De rit naar de stad is altijd weer een avontuur, we weten met de regen en de rivieren onderweg nooit wat ons te wachten staat (zie; een praatje in de rivier). Verder is de magie nog steeds niet verdwenen (zie: osmanou had het al voorspeld). En als er dan toch een dull moment is hebben we altijd nog de hilarische radioberichten (echt lezen= echt leuk). Genoeg weer om te lezen! Ook zijn er weer een hoop nieuwe fotos van onze nieuwe groene wereld (zie het verschil met eerdere fotos).

We hopen weer te horen hoe het met jullie is, hoe de vakanties waren en hoe jullie balen van het herfstweer.

Oh, voor degene die via mijn mailadres junkmail hebben ontvangen, mijn excuses. Heb mijn wachtwoord gewijzigd, dus ik hoop dat het nu niet meer gebeurt

Liefs,

Joost en Marjolein

Dorieke

Ik heb er weer van genoten. Wat schrijven jullie toch leuke verhalen. Een inspiratie voor het blog wat ik ongetwijfeld ga bijhouden in november...

Houdt de moed erin, bedankt dat slipperen in de modder ook een sport is, in Nederland hebben we de afgelopen weken ook onderlopen tunnels, wegen en kelders gehad dus zo anders is het niet bij jullie! :)

Blijf ervaren, genieten, verwonderen en vooral schrijven!

groetjes,
Dorieke

zus

Yo bro & majo,
Ongelofelijk hoe het leven eigenlijk stiltstaat met zoveel water!! Aan de ene kant van Afrika mislukt de koffie oogst door extreme droogte, aan de andere kant is teveel water...ipv een oliepijplijn een waterpijplijn aanleggen?.. er zou toch een oplossing mogelijk moeten zijn met de high technologie van vandaag de dag? Of hebben de Chinezen inmiddels heel Kameroen ook al opgekocht? liefs, loes

Menno

HOi Marjolein,

Leuke verhalen, leuk om te horen. Geniet ervan en succes.

dank je,
Menno