tralaladargala.reismee.nl

BONNE ANNEE!!!

Iedereen mooie feestdagen en alvast een mooi nieuwjaar! Geniet van de sneeuw, wees lief voor elkaar en voorzichtig met de vuurpijlen!

BONNE ANNEE!!!

Yuri van Nierop (K&B)

Jullie ook een hele gezellige kerst en een fantastisch en succesvol 2011. Het is gaaf om jullie vorderingen en verhalen te lezen, zo bijzonder! Zet hem op volgend jaar,

groet,
Yuri van Nierop (K&B)

annemarie groeneveld

Hallo marjolein en Joost, ik laat meestal geen reactie achter maar lees al jullie verhalen met veel belangstelling.Nu jullie gewend zijn aan het leven in Kameroen blijkt hoe moeilijk het is om iets te veranderen aan de vastgeroeste gewoontes daar en dat groente verbouwen iets anders werkt dan in Nederland!Veel dank voor jullie blik op Ontwikkelingssamenwerking Heel veel groeten en een Bonne Année,
groetjes en veel succes! Annemarie, tuin 118

Rosemarijn

Beste Joost en Marjolein,
Ik las over jullie op de achterkant van de IS en was blij verrast - ik heb zelf ook 3 jaar via VSO in Maroua gewerkt dus het was super om de herkenbare foto's te zien! Ik hield me bezig met gezondheidsvoorlichting in de regio Maroua rural dus o.a. in Dargala. De organisatie waar ik werkte, ACDEV, zit daar trouwens nu nog steeds. Ze zijn erg goed in community mobilisation dus als je behoefte hebt om ze op te zoeken, kan ik je hun contactgegevens zo geven. Ze hebben hun bureau in Domayo.
Groeten, Rosemarijn. rose_jong@fastmail.fm

hans van esch

ook een gelukkig en zeker een gezond 2011 gewenst.
en hoe gaat het met de moeders zijn ze al gewent aan de afrikaanse gewoontes.

groetjes hans

petra barten

Ik hoop dat dit bericht wordt gelezen door de jongeman, die op 19 december een aantal gestrande treinreizigers bij station Bilthoven een lift gaf naar Utrecht, dat per trein door de sneeuwval niet meer te bereiken was! Ik was een van hen, en op weg naar Kameroen, om de feestdagen met Marjolein en Joost door te brengen. Dank zij deze lift kwam ik toch op tijd op Utrecht Centraal, waar mijn trein Niet vertrok. Die stond in Arnhem, dus met kunst en vliegwerk toch op de plaats van bestemming gekomen! Dus jongeman met de Volvo:je wordt in mijn verhalen over de prachtige reis die ik maakte altijd genoemd! Nogmaals dank, ik hoop dat je het ooit leest!