tralaladargala.reismee.nl

op bezoek

Hallo lieve mensen,

We komen terug! Nog niet definitief maar voor de zomer. Scholen zijn dicht, docenten keren terug naar hun dorpen, mensen gaan het veld op en de weg naar Joost zijn nieuwe dorp wordt onbegaanbaar. Prima excuus om er even tussen uit te knijpen. Op onze scheurkalender van Henk en Toos staan het aantal nachtjes dat we nog moeten slapen!

Vorig jaar hebben we overal en nergens heerlijk gegeten, geslapen en eindeloos gekletst. Dat, plus het feit dat we in Nederland nog steeds dak- en werkeloos zijn maakt dat we ons graag weer overal laten uitnodigen! We zijn er van 23 juni tot 22 augustus.

Tot gauw!!!!!

Reacties

Reacties

MBami Sri Sri Donk

Nou, in Utrecht zijn jullie van harte welkom op de Havikstraat. Het buurtje wordt er steeds gezelliger op. Langzamerhand veranderd de buurt in een echte yuppenwijk. Om de hoek cafe restaurant Guusjes en bij jullie voormalige woning is inmiddels een woningbouwcomplex verrezen van minstens 300 woningen.

Peter B.

nou ik zou het ook leuk vinden jullie te zien, dus ook van harte welkom !

Peter-Pablo Waasland

9 juli, Zeerijp, schrijf die nogmaals maar eens op.

John

Volgens mij is Zeerijp de reden dat ze terug komen

Nienke

In Groningen is ook een bedje beschikbaar! Ik zal met Mariëlle even contacten over een tripje naar het Haagse.

Aart, Dianne, Rosalie en Sabine

Bij ons in Woldendorp zijn jullie ook van harte welkom!

Fritz W.

Lijkt me ook leuk om jullie weer eens te zien! Overigens gaan wij van pak 'm beet 17 - 30 juli op vakantie, dus als jullie trek hebben om 2 weekjes een Amsterdams dak boven het hoofd te hebben, dan behoort dat ook tot de mogelijkheden.

Esther de Wit

Halo Joost en Marjolijn,
Leuk dat je weer naar ons kikkerlandje komt voor de zomer. Ik hoop jullie dan toch ook weer t zien en te spreken en zoals ik al in een andere reactie heb aangegeven zijn jullie welkom om mijn huis te gebruiken om de mogelijkheid te hebben om Bruchem nog eens te zien.
Groetjes Esther de Wit

Simon

Ha Joost en Marjolein,
Als jullie zin hebben in een paar dagen den haag zijn jullie van harte welkom!
We zijn dan inmiddels verhuisd naar ons nieuwe huisje aldaar. Geen rotterdam meer inderdaad.
Grt, Simon

Coen

Voor een natje en een droogje zijn jullie altijd welkom natuurlijk. Amsterdam, Utrecht, het kan allemaal.

Berendfried

Kom maar langs, gezellig! Barbecuetje, club8tje, noem maar op. Ik heb er zin an!

loes

bij ons zijn jullie ook van harte welkom. Nieuw stekkie, nieuw land.

Peter Bouchier

Laat je even weten wanneer je langskomt op het gemeentehuis? Dat van Kaag en Braassem in Roelofarendsveen bedoel ik, je weet wel. Ik zal er zijn!
Tot genoegen (hoe zeg je dat in het Dargalaans?)!

Toni

Ha die Joost (sorry Marjolein),
Beter laat dan nooit: Ik sluit me aan bij de reactie van Peter B, zou het leuk vinden als je (nu wel) een keer langskomt in "de Veen".
Groeten, Toni.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!