tralaladargala.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Joost

Reacties

Reacties

Carla van Haestregt

Joost en Marjolein, ik reis graag met jullie mee, mijn adres is chaestregt@kaagenbraassem.nl Ik wens jullie veel geluk, veel avontuur en alle gezondheid toe,
heel veel liefs van Carla

Marian Olijerhoek

Lieve Joost en Marjolein, belééf het avontuur en geniet er zoveel mogelijk van, veel geluk en wijsheid en kom gezond weer terug!! Liefs, groetjes Marian

Cora Kuijpers

Hallo Joost en Marjolein.
Ik zal waarschijnlijk niet langs komen voor dat kopje koffie, maar dat doen we wel als jullie weer heelhuids terug zijn van dat mooie avontuur wat jullie samen gaan beleven. Heel heel veel geluk in dat verre land.
Liefs Cora

Peter van Rooij

hallo Marjolijn, ik ben de neef van je vader. Hij heeft ons vandaag verteld wat je allemaal aan het doen bent. Paula en ik hebben bewondering voor het werk dat Joost en jij doen. Veel succes. We blijven je volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!