tralaladargala.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Joost

Carla van Haestregt

Joost en Marjolein, ik reis graag met jullie mee, mijn adres is chaestregt@kaagenbraassem.nl Ik wens jullie veel geluk, veel avontuur en alle gezondheid toe,
heel veel liefs van Carla

Marian Olijerhoek

Lieve Joost en Marjolein, belééf het avontuur en geniet er zoveel mogelijk van, veel geluk en wijsheid en kom gezond weer terug!! Liefs, groetjes Marian

Cora Kuijpers

Hallo Joost en Marjolein.
Ik zal waarschijnlijk niet langs komen voor dat kopje koffie, maar dat doen we wel als jullie weer heelhuids terug zijn van dat mooie avontuur wat jullie samen gaan beleven. Heel heel veel geluk in dat verre land.
Liefs Cora

Peter van Rooij

hallo Marjolijn, ik ben de neef van je vader. Hij heeft ons vandaag verteld wat je allemaal aan het doen bent. Paula en ik hebben bewondering voor het werk dat Joost en jij doen. Veel succes. We blijven je volgen.