tralaladargala.reismee.nl

Lieve allemaal

Nog een etmaal te gaan en dan vliegen we ons avontuur tegemoet. Op de zolder van mijn broer zijn we nog druk bezig de koffers te pakken, gewicht te verdelen, de laatste kopietjes te maken en bedenken of de tent nou wel of niet mee moet. Want wat hebben we daar wel of niet nodig? Als er een 1 persoons bed staat, zijn we erg blij met een matje en een slaapzak, maar als er een relaxed kingsize bed in onze hut staat is deze bagage wellicht wat overbodig. Na de hele dag wikken en wegen lijkt het erop dat het allemaal goed gaat komen. Straks vroeg naar bed, om morgen om 8.00 onze uitzwaaiers om acht uur bij de incheckbalie van vlucht LX 725 naar Zurich te ontvangen voor een laatste kop koffie.

Ondanks de twee weken voorbereiding was het toch nog hard werken om alles op tijd klaar te krijgen. De laatste etentjes, het afscheidsfeest, de logeerpartijen, de orginele cadeau's, foto's, muziek, speeches en gelukswensen waren daarbij de hoogtepunten waaraan we al kijkend naar de sterren tijdens een van de vele lange, donkere avonden nog vaak aan terug zullen denken. Dank hiervoor aan jullie allemaal!

Een dikke kus en tot ziens in Dargala!!!!!!

Reacties

Reacties

wietske

Maak er wat van marjolein en joost! Spannend wat jullie zullen aantreffen als nieuw huis/hut... Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes!

dorieke

Ben heel erg benieuwd wat voor fantastisch kingsize bed jullie aan zullen treffen in jullie nieuwe huis... maar dat lees ik vast in jullie volgende verhaal.

ik wacht vol spanning op het vervolg van jullie avontuur!

groetjes

Katie

Hey guys!! Don't understand a thing but looks like you're happy!! Hope you arrived well!
love,
kt

Monique

Hoi Joost en Marjolein,
Als het goed is, zijn jullie inmiddels gearriveerd in Kameroen. Ik ga jullie zeker volgen. Succes daar!
groetjes,

Wouter

Alle sterkte gewenst met de groeten van Curacao!

fleur

Het is hier een tranendal sinds jullie vertrokken zijn!
....dat is misschien een klein beetje overdreven, maar ik heb wel heel vaak aan jullie gedacht de afgelopen dagen. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Kom maar op met die verhalen, want we kunnen niet wachten!
x

Joana

Hey! Cool to see that I am not the only that doesn;t understand a THING of the above... Just kidding!!!
Well, I hope you arrived well, with all luggage and boxes!
Joanaxxx

Jephta

Hoi, ik ben benieuwd naar de eerste verhalen. Hoop dat ik er wat van mag gebruiken voor de nieuwskrant. Heb je daar een (hot)mailtje over gestuurd Marjolein. Hoop dat jullie veel mooie dingen gaan zien en goede dingen gaan doen en ik blijf jullie blog uiteraard volgen. Groetjes.

Jiskjen

Hey Joost en Marjolein,

jammer dat ik niet naar jullie afscheid kon komen, 'helaas' zat ik toen nog in Thailand.
Maar leuk dat we jullie via deze site kunnen volgen, heel veel succes, plezier, sterkte etc etc in dit avontuur!


Groetjes Jiskjen

Katie

Hey guys!
If Marjolein and Joost write something in Dutch, could someone please translate?
Thanks! :D

Katie

Esther de Wit - Smaal

Halo Aat en Marjolein,
Ik heb de niewe sight gekregen van je moeder en ik kan er in. Fijn hoor.
ik ga nu snuffelen in je verhalen.
Het ga jullie goed en ik hoop dat jullie weer een goede reis terug zult hebben en tot ziens later.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!