tralaladargala.reismee.nl

Merry Christmas

Hallo allemaal,

We wensen iedereen een fijne en witte kerst, dat gaat vast goedkomen. Ook alvast een gelukkig nieuwjaar. Geniet van de kou en het vuurwerk voor ons. Hier nog niet echt een kerstgevoel, we doen ons best. We gaan met onze moslimburen kerst vieren en daarna olifanten kijken! Daarna hebben we vast wel weer het een en ander te vertellen. Aangezien jullie toch moeilijk de deur uit kunnen.......Voor nu wat foto's van onze nieuwe villa.

Groet,

Joost en Marjo

PS Ik heb net een mail van VSO Nederland gekregen dat ik ook per 15 jan voor ze aan de slag kan. Ik heb de baanbeschrijving nog niet gezien, alleen een korte mondelinge samenvatting gekregen. Meer info volgt!

Reacties

Reacties

Peter

Beste Wensen in de rimboe!
(misschien een idee voor een televisieprogramma...?)

wietske

Jullie ook! Een kerststal met olifanten spreekt al tot de verbeelding;-) Goed nieuws van je nieuwe job Marjolein! Iets met onderwijs of heel anders?
Groetjes vanuit sneeuwwit utrecht

Simon B

Ook de beste wensen! Ben benieuwd naar je nieuwe job! Groeten uit Rotterdam

Thomas & Myrthe

Dag Joost en Marjolein!

Jullie ook een heel leuke kerst en een goed nieuw jaar toegewenst!
Hier is alles ontzettend wit, hebben jullie vast al vernomen. Erg leuk hoor.
Ik geniet erg van jullie blogs!

Toni Spring in 't Veld

Hoi Joost en Marjolein,

Vanuit een koud en mooi want sneeuwwit Nederland wens ik jullie fijne en bijzondere kerstdagen. Tis weer eens wat anders, olifanten met de kerst! Alle goeds voor 2010 en houd ons vooral op de hoogte van al jullie belevenissen. De verhalen zijn geweldig om te lezen!

j.h.m.lokerbol1@zonnet.nl

Hallo Joost en Marjolein, wij in de kou (sneeuw/vorst)
Jullie neem ik aan met een tropen-gevoel. Of kennen ze
in Kameroen ook korte herfst-achtige of regenperiodes.
Mooie dierenfoto's gestuurd. Ik wens jullie ook Prettige
Kerst (zalwel een andere beleving hebben daar) en ALLE GOEDS en SUCCES voor 2010. Groet : Opa Lok

Hans van Wouwe

Hoi Joost en Marjolein,

Met veel plezier lees ik jullie verhalen dus vooral door gaan met schrijven!

Prettige Kerstdagen, een goede jaarwisseling en een veilig en gezond 2010!

Hans van Wouwe

Erna en Dirk van Klink

Hallo Joost en Marjolein,
uit het koude Leimuiden volgen wij jullie warme verhalen heel leuk en interesant, verder wensen wij jullie fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2010
Groetjes ; Erna en Dirk van Klink.

Cindy Ambachtsheer

Hallo Joost en Marjolein,

een koude groet vanuit Nederland/Ter Aar. Ik volg jullie verhalen sinds kort op de voet en vind het een hele moedige stap. Het is dan ook elke keer weer een genot om te jullie ervaringen te lezen. Fijne feestdagen, een goed uiteinde en vooral een gezond en voorspoedig 2010 toegewenst. Groetjes van Cindy

jdevroom@kaagenbraassem.nl

Hoi Joost en Marjolein,
Jullie hebben een heleboel kou en sneeuw gemist. Het was dagenlang echt genieten in een 'Anton Pieck' landschap. Heel erg leuk en interessant om jullie verhalen te lezen. Een gezond en gelukkig 2010 toegewenst. groetjes Joke

Zusje

Hi Bro & Majo,

Happy 2010!
Nice stories, coole foto's & top nieuws over je bijna baan Marjolein! Erg veel herkenbaars na mijn maandje Tanzania, Malawi & Mozambique. (het kippenverhaal en de bucket showers, hihi)....en vooral Malawi als ontwikkelingshulp troetelkindje, weinig productiviteit & bedrijvigheid te bekennen want de NGO's komen toch wel met zakken geld....stof tot nadenken! Broski, ik krijg je smsjes niet en de (IBG) rekeningen blijven komen, kan je me ajb antwoorden per mail of bel even wat ik er mee moet? zou fijn zijn....... succes en dikke knuffel! Loes

Monique Schoo

Vanuit een koud Oude Wetering wens ik jullie een heel goed en gezond nieuwjaar toe. En ook in 2010 zal ik jullie belevenissen blijven volgen. Groetjes Monique

Michèle

Ha die J to the M,

Goeie teksten en foto's. Wow.. Wat een avontuur. Ik vind NOGal stoer en ik hoop dat jullie je daar goed voelen. Een zeer gelukkig en rijk 2010 gewenst!

Liefs Michèle

mama

ik moet nu toch eens uitproberen hoe ik me aan kan sluiten bij al die mensen die reageren op jullie reisverhalen.Ben benieuwd.....................

mama

Zo simpel is het dus................

Nanny de Wilde

Marjolein en Joost, Wij willen jullie veel succes en een veel geluk wensen voor 2010.
Marjolein, wij hopen dat je een leuke job krijgt!
Groetjes Frans en Nanny

Nanny de Wilde

Marjolein en Joost, Ik zie nu dat mijn vorig berichtje n iet is aangekomen (begin december) Joost kent mij misschien nog wel, maar jij, Marjolein, niet. Ik ben een vriendin van Joost zijn moeder. Wij hebben samen de verpleegkundige opleiding gedaan en tijdens onze 40 jarig reunie, hoorde ik van Riet wat jullie aan het ondernemen zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat ik jaloers op jullie ben, want het lijkt mij gweldig om dit te doen !
Geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!