tralaladargala.reismee.nl

Gelukkig nieuw jaar!

Hallo allemaal,

Een gelukkig en gezond nieuw jaar voor iedereen. Jullie hebben vast een knallender nieuw jaar gehad dan wij. Ons dorp lag om middernacht al lang op 1 oor.

In het nieuwe jaar natuurlijk weer veel nieuwe verhalen, we hopen dat jullie er nog niet zat van zijn. Elke keer als we denken dat dingen normaliseren gebeurt er wel weer wat.

En het blijft leuk om eens in de paar weken naar de stad te komen en de reacties te lezen op de site en de mails in de inbox te vinden. Dat doet ons goed.

Dit keer geen lang verhaal, maar 7 korte verhaaltjes die je apart aan kunt klinken. Speciaal voor neven die wel eens een kind moeten voeden, of voor wie een lang verhaal niet in een middagpauze past.

Liefs van Joost en Mayo

Annelies Andriese

Hallo Marjolein, hoe gaat het ermee? Wens jou en je vriend en al je Afrikaanse collega's en vrienden een heel goed en vooral leerzaam 2010 toe. Zal voor jou zeker geen doorsnee jaar worden denk ik zo!
Ik denk te begrijpen dat je kerst niet zo uitbundig gevierd hebt, was voor jou wel apart zeker om kerst te combineren met zoveel zon.
Ben erg benieuwd naar je werkzaamheden en of je tevreden bent met hoe het verloopt. Hoop dat de Afrikanen blij met je zijn en jij met hen. Hier gaat alles zo zijn gangetje, ben veel aan het "interimmen"en bouw rustig verder aan mij onderwijsbureautje. Zal je als de website klaar is een link sturen.

Hartelijke groeten en veel succes en genoegen
Annelies