tralaladargala.reismee.nl

Nieuwe belevenissen!

Nieuwe belevenissen

Zo, na een paar weken Dargala hebben we aardig wat te melden. We horen zo nu en dan op de radio de winterse toestandenin Nederland, drama want het strooizout is op; alshet zou op is kun je hier wel wat zand komen halen, er is genoeg. We maf of te horen terwijl we hier de eerste dagen boven de 35 graden noteren. Wel jammer om zo'n spektakelwinter te moeten missen. Gelukkig is hier ook nog wel een en ander te beleven;Marjolein is inmiddels begonnen met haar baan, daarover en over nog veel meer is te lezen in dit verhaal ;

Twee weken geleden was er in het dorpje Kaheo een echt ongelooflijke ceremonie ter ere van de opening van een nieuwe universiteitsbibliotheek in Maroua. De hele dag onze ogen uitgekeken, we laten jullie graag een beetje meegenieten;

Marjolein heeft een verhaaltje geschreven over een activiteit die veel wordt beoefend in Dargala, vooral door de heren, misschien ook door de vrouwen maar die zitten altijd in huis dus dat zie je niet;

Op het eerste gezicht is er in een dorp als Dargala geen donder te beleven, laat staan voor de jeugd. Nou, dat valt heel erg mee;

We hopen dat het het lezen waard is. Iedereen het allerbeste, succes op de schaats of het kijken ernaar (op de ijsbaan vlakbij of die van Vancouver) en tot horens!

Joost en Marjolein