tralaladargala.reismee.nl

Nieuwe verhalen

Lieve allemaal,

Elke keer als we denken dat er een paar 'gewone' weken aankomen, gebeurt er toch weer van alles. En dat hoeft niet eens zo bijzonder te zijn.

Zo kan het weggooien van afval een hele missie worden (zie waar is de composthoop)

Kan het zijn dat je niet meer weet wat je met jezelf moet doen (zie warm of warm, misschien helpt het om de lange winter beter door te komen)

Is een gewone zondagochtend eigenlijk heel ongewoon (zie zondagochtend)

Wel bijzonder voor ons en het hele dorp was internationale jongerendag (zie een kinderfeestje).

Verder zijn er weer nieuwe foto's en zijn er foto's toegevoegd aan de serie van de vorige keer. Internet werkte vandaag iets beter mee dan 2 weken geleden.

We hopen dat jullie het met plezier zullen lezen. Joost is net 10 dagen in het engelstalige gedeelte geweest voor een vergadering (5 dagen vergaderenen 5 dagen reizen), daarover de volgende keer meer. Ons tweejarig buurmeisje vroeg gisteravond aan haar moeder of ik met haar ome Joost aan het bellen was, wat een scheet.Ze zal vast blij zijn als hij terug is, en ik ook. Ome Joostkomt iig vol ideeen en verhalen terug. Ook de dames van Dargala hebben plannen, ook daarover meer na 8 maart, internationale vrouwendag.

Veel sterkte met alle virussen die rondwaaien.

We kijken uit naar jullie reacties.

Liefs,

Joost en Marjolein

Reacties

Reacties

Toni Spring in 't Veld

Hoi Joost (en Marjolein),
Ik lees het al, ook bij kleine Afrikaanse vrouwtjes valt Joost in de smaak. Wel schattig! En dan het verhaal over de warmte, moelijk voor te stellen met het weer van hier: we hebben de sneeuw ingeruild voor flinke plensbuien..... Misschien kunnen we een keertje ruilen, qua weer? Het blijft bijzonder, zowel de foto's als de verhalen blijven me verbazen! Tis hier toch allemaal moeilijk voor te stellen, maar dat is vast al vaker gezegd. Dat ligt niet aan jullie verhalen, die zijn beeldend genoeg (de foto's uiteraard ook), maar het is zo anders allemaal. Anyway, blijf vooral schrijven en foto's maken, dan blijf ik me verbazen!
Groet, Toni Spring in 't Veld

j.h.m.lokkerbol1@zonnet.nl

JoostenMarjolein. Net als mijn voorganger in het commen-
taar, blijf ook ik mij verbazen. Krijg sterk de indruk, dat
jullie zich steeds meer op je gemak gaan voelen en je goed aanpassen aan het afrikaanse leventje. Wat een
fantastische uitdaging allemaal. De foto's vind ik
aandoenlijk en geeft het beeld van een niet verwende, maar wel redelijk tevreden maatschappij. Hier hebben wij van alles, maar tevreden ??? Lieve groet: OPA LOK.

Maurizio Sgild

Prachtige foto's zeg.
Kun je de vogels een beetje thuisbrengen? Ik zag volgens mij een scharrelaar staan. Dit is een broedvogel in Spanje en Italië (vast ook wel in Afrika) en zit 's winters in Afrika.
Hier is alles goed. Afgelopen zaterdag de Endurance gereden. Door de aanhoudende kou en harde tegenwind werd de rit niet volmaakt.
groeten Ruurd Looiman

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!