tralaladargala.reismee.nl

we komen naar je toe deze zomer!

lieve allemaal,

weer een paar wekend voorbij, en er vallen wederom dingen te melden. We zijn nu eindelijkgoed begonnen met werken: zie werk en weer.

Ook naast het werk doen we het een en ander, zoals de kids vermaken. Dat is soms leuk en soms wat frusterend: zieaan deslag met de kids.

De happening van de afgelopen weken was internationale vrouwendag, wat zoalselke activiteit in het dorp voor ons een hele beleving was, maar toch ook wel een verraasing/desillusie: zie vrouwendag???????

Vandaag is het weer opeens omgeslagen. Het is ipv 45 zo'n 25 graden en we leven in een wolk van stof en mist, heel apart. Op de brommer is een Arafatsjaal voor je neus geen overbodige luxe. Maar voor de koelte nemen we dat graag voor lief, je kunt tenslotte niet alles hebben. De hitte zal snel genoeg weer terugkomen. Wel is het rijtje vragen nu weer aangepast: heb je lekker geslapen, hoe gaat het met vrouw, gezondheid, beesten, huis, KOU? en stof?

Met de Pasen gaan we een weekje toeren door de Mandarabergen, die aan de andere kant van de stad liggen. Hopelijk is het daar ook wat koeler. Op het brommertje, die op wat lekke banden na nog geen kuren vertoond.

En we hopen deze week een ticket naar Nederland te boeken! Nee, we hebben er nog geen genoeg van hier, we zijn namelijk net begonnen, maar de broer van Joost gaat trouwen. Een uitermate goed excuus om even terug te komen. In de zomer is er in het onderwijs toch niks te beleven endoor de regen is transport erg lastig. Een mooie tijd om er tussenuit te knijpen dus. Een data is er nog niet, maar het zal de maand juni worden. En we laten ons uiteraard graag fêteren met alle lekkernijen uit de Nederlandse supermarkten;). We hebben er zin in!

Carla van Haestregt

Hoi Marjolein en Joost, Wat gaaf dat jullie weer even "thuis" komen van de zomer, ik hoop dat jullie tijd en zin hebben om ook even bij Kaag en Braassem langs te komen, zodat we de verhalen in levende lijven kunnen horen, ik vind het geweldig om jullie op deze manier te volgen, veel geluk! Kus Carla

marion lokkerbol

Hoi Marjolein en Joost,

Geweldig al die verhalen. Ik lees ze met interesse!
Het is wel een hele belevenis, totaal anders en ik denk veel aanpassen. Leuk dat jullie even er tussen uit knijpen en een kijkje komen nemen van het oer Hollandse leven. Het contrast is alleen maar groter.
Veel succes en plezier met jullie werk. groetjes Marion

cora Kuijpers

Hallo Joost en Marjolein
Ik heb weer genoten van de verhalen. Je Afrikaanse jurk is wel heel bijzonder en kleurrijk. De foto's maken de verhalen zoveel duidelijker. Ik sluit me bij Carla aan en hoop dat je even in de gelegenheid bent om langs te komen bij KenB. Hartelijke groetjes Cora

jan Veentjer

Joost en Marjolein, wist al van Joost zijn moeder dat jullie in juni naar Nederland komen. Kunnen jullie ook even bij ons langskomen, zal Bennie leuk vinden. Gr Jan