tralaladargala.reismee.nl

Terug op Hollandse bodem, yeah!!!

Lieve allemaal,

Na een reis van 5 dagen zijn we weer terug op Hollandse bodem! Heerlijk groen, de eerste boterham met hagelslag, drop en verse melk is al achter de kiezen en we hebben ook al van de eerste regen mogen genieten. We hopen jullie allemaal de komende weken te zien. We gaan er met volle teugen van genieten om de batterij op te laden voor de volgende ronde!

We zijn te bereiken op:

Marjolein: 0613991297
Joost: 0612070389

Tot gauw!

Liefs,

Joost en Marjolein

fleur

Prachtig! Welkom terug in Nederland. We hebben een het bedje gespreid voor jullie. Een echt bed weliswaar ;-)
liefs
fleur

Peter

Gewoon tijdens de WK voetbal in Afrika terug in Nederland...??? haha

Lieselotte

Geniet ervan en hopelijk verlangen jullie straks weer terug naar de hitte!

carla van haestregt

Wat lekker dat jullie even terug zijn, wij kijken uit naar jullie eventuele bezoek aan de gemeente, jullie verhalen zijn erg leuk om te lezen, persoonlijk contact is toch altijd nog even leuker, geniet van je vakantie hier en van al jullie bezoekjes hier en daar! en lekker bijsmullen van alle luxe artikelen natuurlijk! x Carla

J.H.M. Lokkerbol.

Hallo Marjolein en Joost, WELKOM-WELKOM in Holland.
Wat zal dat weer een ervaring zijn, even terug te zijn.
Fijn voor jullie om ook weer lieve familie en goede oude
bekenden te ontmoeten. Wat zal Moeder Barten in haar sas zijn !!, maar ook ouders Joost natuurlijk. Jullie treffen het dat het weer, zeker voor jullie begrippen wat koeltjes aanvoelt, wellicht een verademing.
Wens jullie veel plezier met alles wat je onderneemt.

Cora Kuijpers

Hallo Joost en Marjolein.
Welkom in het natte Nederland. Maar voor jullie een verademing na al die hitte. Geniet er dubbel en dwars van, van al het lekkers wat je zo maar op de eerste de beste hoek kan halen. Joost misschien zie ik je nog wel op maandag of woensdag (hint, hint) op het gem. huis.
En anders horen/lezen we het wel weer.
Hartelijke groetjes Cora.

wietske

Welkom in Nederland! Zal wel even vreemd zijn...

karin

Hey luitjes, welkom weer in ons kikkerlandje.
Moeders had zeker een lekker hollands potje voor jullie klaar staan? Wat kan een gewone gekookte aardappel toch lekker zijn he?
Als jullie as. zondag op oma's feestje komen blijven jullie dan meteen slapen [in een echt bed!] of is toch de planning dat jullie dat maandag op/of dinsdag komen?
Laten jullie het op tijd ff weten, dan zorg ik dat jullie bedje gespreid is!!
Groetjes Karin en Carlo

Joseph

Hey. Salut les amis. Bienvennus de retour. Vous voulez que nous voyions le Match Cameroun -Pays Bas ensemble?

Beer

Bienvennus de retour!! Kopje koffie staat klaar, zaterdag!! Lekker barbecuen, club8tje. Gezellig.

marion lokkerbol

Hoi Marjolein en Joost

Welkom in het koele luxe Nederland. Het verschil zal duidelijk zijn. Lekker genieten van al die lekkernijen die jullie zolang niet meer hebben kunnen proeven. Wij wensen jullie veel plezier en horen/lezen wel wanneer jullie weer terug gaan. groetjes Marion

loes groenbos

Hallo Marjolein en Joost

Ook van ons een hartelijk welkom terug in luilekkerland. Een reis van 5 dagen, wat een uitputtingsslag. Maar de moeite waard om iedereen weer te zien en van alles en iedereen te genieten. Hoop dat jullie een fijne tijd hebben.

Cindy Ambachtsheer

Welcome back, Joost en Marjolein !!!
Leuk dat jullie weer even terug zijn, geniet van de komende periode. Tot snel, Cindy

Jan Veentjer

Hi, Joost en Marjolein.

Vast fijn dat juliie even kunnen bijkomen in ons koel landje.
Als jullie tijd hebben kom dan even langs in Nieuw Scheemda.
Gr Jan