tralaladargala.reismee.nl

Het was mooi!

Lieve allemaal,

Het welkom opSchiphol, de lekkere bedden, de warme douches, de bbq bij tante Karin, de gehaktballen van oma en Marjo, de supermarktexcursie met mam, de lange avonden in de tuin/balkon met een afzakkertje, de bruiloft, alle lekkere hapjes, cafe Hamming, alle nieuwe huizen waar we alleen maar jaloers op kunnen zijn, fietsciebaby Hanna,onze lieve familie en onze schattige nichtjes die veel te snel groot worden, we hebben van elke minuut genoten. Als we weer eens aan de pasta met tomatensaus zitten zullen we nog eens terugdenken aan al die heerlijke maaltijden waar iedereen zo zijn best op heeft gedaan en de gezelligheid aan tafel.

We zijn nu een week terug en zijn alweer opweg naar het Noorden. We hebben eerst twee dagen geslapen op de katholieke missie. Bijkomen van de vakantie. Daarna zou onze Kameroeneese vakantie echt beginnen. We vertrokken naar Limbe, een mooie kustplaats, en hebben ervaren wat het woord regenseizoen echt inhoudt. Je denkt als Hollander te weten wat regen is, en dat dat je programma niet hoeft te beinvloeden, maar dat hadden weer dus mooi mis. Je hebt regen en Regen. We gaan dus maar weer terug naar het hete noorden.

Nogmaals hartelijk dank voor alle gastvrijheid en hartelijkheid!

Liefs,

Joost en Marjolein

Reacties

Reacties

Esther de Wit

Ik vond het leuk om jullie weer te zien en heb zeker genoten van de gesprekken met jullie en het is een ervaring die nieumand jullie meer kan afnemen. En ik ben erg onder de indruk hoe jullie het doen.
Als het er net zo regent als in Indonesie dan kan ik me wel voorstellen wat het regent seizoen inhoud daar.
Het is hier momenteel erg warm en droog en alleen in huis nog uit te houden. Wij zijn dat niet gewend.
Nou ik hoor nog van jullie en pas goed op elkaar.
Esther

Carlijn van Straten

Hallo Joost en Marjolein!

Ik vond het heeel gezellig dat jullie bij ons waren en ook natuurlijk de bruiloft. Wat zagen jullie er leuk uit! Ik moest nog van s'mam zeggen dat Marjolein een pracht van een jurk aan had en Joost, een pak staat je goed;) !!!!!!!!!!
Ook wij hebben vandaag een heerlijke regenbui gehad waar we eindelijk aan toe waren. Het is hier ook nooit goed xd het is hier te koud of te warm.
Maarja ik hoop dat jullie een fijne tijd daar hebben. En hopelijk tot snel!
p.s Marjolein of Joost schrijf maar veel leuke lange verhalen :D


xxxxxxxxxxxxxxxxx Liefs
Je nichtje
(carlijn)

Roel van Straten

hallo Joost/marjolein alles goed?
met mij wel ik vind het;''''''< jammer dat jullie weg zij maar ja jullie zijn toch over 2 jaar terug en welken dieren hebben Julie gezien;-)

Roel van Straten

oja stuur een lange spannde verhaal

Edwin Kramer

Hoi Hoi,

Ik hoorde van Veno(menaal) dat je op bezoek bent geweest! Dan besef je pas hoe mooi Nieuw Scheemda is ;-)

Geniet van jullie reis en ook van het regen! want dat heeft ook zijn charmes !!!!

En Chris en Wilma zijn trotse ouders geworden van hun zoon Manuel!!!

groetjes

j.h.m. lokkerbol

Hallo Marjolein en joost. Dank voor jullie mailtje kort
geleden ontvangen. Ik vond het heel plezierig jullie te
hebben kunnen ontvangen, evenzo Marion. Na alle ver-halen stijgt mijn bewondering/respect voor al hetgeen
jullie ondernemen én jullie doorzettings-vermogen. Bij
thuiskomst komen de tegenstellingen dubbel naar voren. Houd vol hoor, het zal een parel blijken te zijin jullie herinnerings-album. Heel veel liefs uit Amsterdam.

Janet

Hoi Joost en Marjolein, blijf aub zo mooi schrijven. Zo beleven we jullie avonturen mee zonder alle ontberingen te moeten doorstaan. Jammer dat jullie geen tijd hadden om hier langs te komen maar ik begrijp dat je niet iedereen kan zien in zo'n korte periode.
Hartelijke groet uit Kaag en Braassem.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!