tralaladargala.reismee.nl

Nieuw leesvoer

Lieve allemaal,

Na twee maanden zonder nieuwe verhalen is hier dan eindelijk wat nieuw leesvoer. Het was leuk te horen dat velen van jullie met plezier onze verhalen volgen. Een mooie motivatie om weer verder te schrijven. Hierbij weer 4 nieuwe verhalen.

Voor de mensen die het verhaal over de corruptie interessant vonden zijn er twee verhalen die daar op door gaan; 'oorlog en vrede' en 'maak het of kraak het'. Nuwe weer zo langzaam aan de slag gaan zullen we steeds vaker tegen dit verschijnsel oplopen, wat ongetwijfeld meer interessant schrijfmateriaal op zal leveren. We houden jullie op de hoogte.

Voor de mensen die meer van de huis-tuin-en-keuken verhalen houden: jullie hebben de slot episode van de kippensoap nog tegoed. Foto's van Dargala tijdens de regentijd komen ook nog. Wel deze ronde alvast foto's van de Marouaanse versie van Fiets-m d'r in!

Veel leesplezier!

Dick van Rooij

Hoi Marjolein en Joost,
Eerst maar even voorstellen. Ik ben een neef van Paul. Afgelopen week heb ik Paul en Dorith horen vertellen over jullie werkzaamheden en ambities in Kameroen. Aangevuld met jullie verhalen op deze site zijn we zeer onder de indruk geraakt van jullie betrokkenheid met de bevolking en het land. Jullie passie is zeer ambiteus en hoopvol voor een land in ontwikkeling. Leuk dat een ver familielid en haar vriend hier een bijdrage aan willen leveren. We blijven jullie volgen via de verhalen. Veel succes en kracht met jullie missie. Groet Dick en Els van Rooij